iMO-LEARN Nauka w ruchu

IMO-Learn redefiniuje sposób uczenia się i zapewnia nowe, rewolucyjne doświadczenia płynące z nauki. Nie polega już ona na siedzeniu w bezruchu, ale na aktywności fizycznej. Jesteśmy poruszeni przez naukę.

i3-imo-learn02

W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu: telefon: 22 752 77 88-96, mail: kontakt@irs.com.pl

 

 

Siedzenie bez ruchu w klasie jest taaaaakie staroświeckie. Powiemy ci dlaczego.

Unikalne aktywne środowisko do nauki
Moduł IMO-Learn składa się z innowacyjnych foteli z lub bez czujników ruchu, podręcznika z 53 ćwiczeniami oraz 3 metodami nauki: siedzeniem dynamicznym, aktywną nauką analogową oraz cyfrową nauką kinetyczną. Jest to zastosowania w różnych dziedzinach nauczania: w matematyce, lingwistyce, ćwiczeniach równowagi i ambitnych łamigłówkach.

Ergonomiczne i trwałe materiały
Siedzenie są wykonane ze spienionego polipropylenu (PPE), który odpowiada za ich nietypowy kształt. Są lekkie i sprostają nieostrożnemu obchodzeniu się podczas normalnego użytkowania. PPE jest odporny na wilgoć i zapewnia dobrą odporność na wysokie temperatury. Ponadto, nadaje się do ponownego wykorzystania (recycling) oraz jego proces wytwarzania jest niskoemisyjny.

Elastyczna, skalowalna konfiguracja
IMO-Learn oferuje cztery podstawowe konfiguracje, które są łatwe do skonfigurowania w klasie. Te konfiguracje są jedynie punktem wyjścia. Wszystko zależy od nauczycieli i uczniów – mogą wymyślić i stworzyć inne.

Dynamiczna, cyfrowa nauka
IMO-Learn łączy naukę i ruch, co umożliwi dzieciom bardziej intensywną naukę oraz da upust swojej kreatywności. Siedzenie są wyposażone w indywidualnie zaprojektowane czujniki ruchu, mogą być łatwo połączone online z oprogramowaniem i3LEARNHUB . Wynik: system nauczania wykorzystujący oprogramowanie cyfrowej płyty, który zapewnia natychmiastową informację zwrotną dla nauczycieli i uczniów.

Zaprojektowany przez nauczycieli i uczniów, dla nauczycieli i uczniów
53 podstawowych ćwiczeń, kształt i materiał siedzeń oraz różne koncepcje nauczania zostały opracowane w ścisłej współpracy z 8 nauczycielami i 100 uczniami. Ten intensywny proces współtworzenia zaowocował unikalnym, innowacyjnym środowiskiem do nauki.

 

Przeczytaj też:

Gra planszowa Monster Quiz – tradycyjna zaba... Ciekawym pomysłem na lekcje jest gra Monster Quiz. Została opracowana przez hiszpańskiego nauczyciela języka angielskiego Jose Luisa Castano i łączy w...
Zimowa promocja dla szkół na tablice interaktywne,... Z przyjemnością przedstawiamy cennik promocyjny na sprzęt niezbędny do wyposażenia cyfrowej szkoły, czyli zestawy interaktywne (tablice interaktywne S...
Jak wybrać projektor multimedialny do szkoły? Projektory multimedialne stały standardowym elementem wyposażenia cyfrowej szkoły. Służą  do prezentacji filmów, obrazów, prezentacji, tekstów, arkusz...
Projektujemy i wykonujemy sieć komputerową w szkol... Firma Image Recording Solutions sp. z o.o. właściciel portalu Cyfrowa Szkoła proponuje zaprojektowanie, wycenę oraz instalację szkolnej sieci komputer...